Scaling the Rocks

smjerovi penjališta

Svi smjerovi na penjalištu Velika Greda

Začetnici prvih smjerova na penjalištu Velika Greda su Stipe Piršljin i Milan Krznarić.

Do sada smo postavili sljedeće smjerove:

Sektor VELIKA GREDA:

Smjer Dead fox 4c, 30m

Smjer Godišnji odmor 6c+, 18m

Sektor MALA GREDA:
(Sektor Mala Greda se nalazi desno od sektora Velika Greda)

Smjer Zaboravljeni upaljač, 40m, tehnički, 1 sidrište na vrhu

Smjer "Prvi Gačanski" je u dužini od 30 metara. Ocjenjen ocjenom 5A. Ima dvije dužine uz postavljena dva sidrišta. Smjer je kompletan postavljen sa spitovima. Nakon što se smjer popne, ima opcija da se može absajlati, a može se slobodno i lako spustiti uz blažu strminu sa desne strane smjera po livadi (crveno isprekidano crta).

Lokacija

• Penjalište Velika Greda je smješteno u malom mjestu Drenov Klanac, nedaleko od Grada Otočca u Ličko-senjskoj županiji.

• Dolazak iz pravca Zagreba i Splita autoputom - Silazak sa autoputa je na izlazu "Žuta Lokva". Nastavak puta prema pravcu Otočca. U mjestu Brlog na samom kraju duže ravne ceste, na zavoju prema desno nalazi se raskrižje gdje se skreće u lijevo prema Drenovom Klancu. Nastavak puta od tog raskrižja još 2,9 km ravno po asfaltiranoj cesti do nadvožnjaka od autoputa. Proći ispod nadvožnjaka i nastaviti ravnom asfaltiranom cestom još 2.2 km do malog raskrižja na kojem se sa asfaltirane ceste skreće u lijevo na makadamsku cesticu. Ukoliko vozilo nije prenisko može se nastaviti još 600 m do zadnjih kuća. Nastavak puta planinarenjem još oko 800 m u pravcu sjevera prema stijenama koje se mogu vidjeti.

Oprez!

• Ne smije se ići dalje od vrha stijena u šumu prema sjeveru i zapadu zbog opasnosti od minsko sumnjivog područja. Također, lijevoj grupaciji stijena se ne smije dolaziti sa zapadne strane iz istog razloga.

• Planinarskim putem do stijena je moguć nailazak na zmije otrovnice pa je potreban malo veći oprez.